massor av frukt

Hejsan alla! :)
Idag har det shoppats lite! :) Vart ett par glansleggings från Lindex 149:- (barn) och nagellacksborttagningsmedel. :) Inte så mycket med andra ord, men pengarna ska räcka till en massa annat också!


Gick runt med Issa, Simon, Madde och Martin :) Sen fick issa lov att gå, och efter att jag köpt byxorna även Madde. Så då gick jag runt med Simon och Martin helt själv, förstår inte hur jag vågade! Men stor och stark som jag är så gick det bra :') Haha dom är typ galna påriktigt!

Sen tog jag en buss till Falun, mamma hämtade mig och vi åkte hem. Hon har köpt MASSA frukt, typ 2 korgar kiwi, äpplen, päron och apelsiner! Förstår ni vilket paradis jag lever i? (nästan i alla fall)

Nu blir det nog snart lite paradisehotel (nya avsnitt kom ju upp på Tv6 play igår!) och MASSA frukt. Lite kul att jag skriver massa med stora bokstäver hela tiden.. Sen ska jag nog läsa lite Doktor Glas den ska ju vara utläst v6..

nej puss!

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha Edda, du behöver inte vara rädd för oss ^^

Det är nästan VI som borde vara rädda för Dig hah.. :P

2010-01-27 @ 22:59:40
Postat av: Simon

Håller med martin! ;D

2010-01-28 @ 12:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0