ledig

Nu, när jag fixat mig och allting så ringer dom och säger att jag kan få va ledig idag.. :P Jaja, vad ska man göra? sitter i min myströja igen och funderar på något att göra. Johanna är på Lugnet och kollar på fotboll och Emils telefon är död.. Vela ju träffa någon av dom idag. haha, jaja är jävligt sugen på att gå på bio också! eller göra något mys iaf, men med vem? Johanna såg ju avatar igår, så hon är nog inte frivillig.. haha och emil åker tillbaka till Sthlm idag, så det går nog inte heller. Kul, och jag vet inte ens när han ska tillbaka.. Åh vill träffa honom!
Förövrigt så är jag sugen på att skaffa mig en Epilator, tror inte jag vågar men GUD va skönt det skulle vara att va hårfri en längre tid utan att behöva raka sig var tionde minut (okej, så illa är det inte men kunde varit).. Frågan är då VILKEN AV ALLA SKA MAN HA? Finns ju hundra miljoner olika och alla säger ju olika.. Vill helst ha en som inte låter så mycket (då det höga ljudet skrämmer mig) och en som inte gör SÅ ont.. heeh någon som har tips?


har hört att den här är bra.. men vem vet? den har ju även en lampa som lyser upp så att man ser dom ljusaste hårstråna också.. på så sätt missar man inte lika mycket! :)
nej, nu ska jag gå och kolla när jag kan jobba i Februari så att jag kan maila in det.. Sen ska jag försöka fixa lite mer med USA-papperna! :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med. Allt bra med dig idag?

2010-01-10 @ 13:39:55
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Ok ok! yes han har fått basker. men han ska till stockholm nu och vakta knugen så de kanske möts då;) han har vart inne sen sommarn. din då?:)

2010-01-10 @ 20:51:57
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: ellen

Vill du veta hur du kan tjäna pengar på din blogg SUPER LÄTT genom att lägga in reklam? Elr gillar du att läsa om mode/skönhet/utseende? Jag går första året på Stylist linjen, lär mig massa saker om makeup, stil osv. Kolla min blogg & läs mer! kram

2010-01-11 @ 20:09:09
URL: http://deeliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0