Fika med Johanna

Idag har varit en mysdag, för det mesta...
Skolan var väl helt okej, datorkunskapen var galen.. Tror ärligt att Magnus tycker att jag är knäpp på riktigt.. :P Men det är faktiskt inte mitt fel, jag lovar!
favoriten right now!
Efter skolan skulle jag egentligen gymmat med Johanna men det blev inte så, istället efter en liten runda på Kupolen så slog vi oss ner på Peace&love - cafét i stan. Blev en Chailatte med Kladdkaka&grädde. :) Gött! Det är mitt absoluta favoritfikaställe! Så om någon vill ta en fika, då blir det där. Vi satt där ungefär 1.5 timmar idag, och bara prata :) Jätte mysigt måste jag säga!
Jag sitter nu och äter godis och ska nog snart kolla på Paradise Hotel, vilket jag gör ALLTHETIME just nu.. hehe
puss♥

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hehe eller hur! grym låt!

2010-01-14 @ 11:39:52
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Sorry för sent svar, men datorn har krånglat!

Jag gör iaf inte så mycket just nu, kom nyligen hem från arbetsförmedlingen.

Allt bra idag?

2010-01-14 @ 13:04:09
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0