El nacho beroende?

Första skoldagen tar ju kål på en.. Inte för att man fått så mycket gjort men i alla fall. Bara grejen att vi måste gå dit, men det är väl för vårt eget bästa? Eller hur? Ja, i alla fall. Efter skolan tvingade jag med Simon till Donken, blev en El nacho, side-sallad och vatten. haha jag kommer gråta tårar när El Nacho försvinner (i samband med att El Maco Grande kampanjen slutar i februari)..
ser den inte sjukt god ut? :D haha usch va tjock jag kände mig nu... :p

Jaja, sen ringde mamma och sa att hon var på Åhléns, så jag gick dit och vi åkte till Aku&Britt-Mari för Aku fyller år idag. Lite fika och sånt. Fick en hårinpackning också! :)

Nu ska jag bara ta det lugnt för jag är så sjukt trött, håller på att somna! Skypar med baby så det blir väl inte att sova än på ett tag ;)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0