gamla barnprogram,!

Tänkte göra ett inlägg om alla de bra barnprogrammen som gick när jag var liten! Vi satt och kollade på det under en tekniklektion, och GUD vad jag saknar det! Jämför man de nya programmen med de gamla så är de gamla SÅ mycket bättre! Här kommer mina favoriter!
Hey Arnold


As told by Ginger


Johnny Bravo


Ed, Edd n' Eddy


Spongebob Squarepants


The Wild Thornberrys


Rugrats


Rocko's modern life


All that


The Sleepover club


Lloyd i rymden


Rasten


My life as a Teenage robot


Aaahh!!! Real monsters


Catdog


The brothers Garcia


My parents are aliens


Kablam!


underserierna till Kablam!:

Life with Loopy


Sniz and Fondue


Prometheus and bob


Dexters Laboratory


The Amanda show


The angry beavers


Courage the cowardly dog


Looney Tunes


Drake and Josh


Rocket Power


The powerpuff girls


Scooby Doo


Cow and Chicken


I am weasel


I.R baboon


The grim adventures of Billy and Mandy


The flintstones


Sheep in the big city


Pokemon


The jetsons


Braceface


Fairly Odd parents


Totaly Spice


Foster's home for imaginary friends


Codename - Kids next door


That so Raven


The Suite life of Zack and Cody


Kim Possible


Lizzie McGuire


American Dragon - Jake Long


Nalle har ett stort blått hus


Dave the barbarian

Fillmore


Hercules


Phil of the future


Sabrina tonårshäxan


Jimmy Neutron


Ozzy and Drix


Arthur


Bobbys world


Franklin


Clifford den stora röda hunden


Snobben


Sailor Moon


The magic school bus


Tom & jerry


Trasdockorna


Babar


Noas ö

kanske inte bästa bilden men lev med det ;)

sådär, nu orkar jag verkligen inge mer, har hållt på sen halv 11 ungefär.. så lite mer än två timmar har jag letat program och bilder.. Jaja, kommer antagligen komma på fler så då lägger jag till dom också! :)
NÅGON ANNAN SOM OCKSÅ KOLLADE PÅ DESSA PROGRAM? ELLER NÅGOT ANNAT?

nej godnatt!
puss♥


Kommentarer
Postat av: Giina

HAHAHAHAHAH!!!! asså KLOCKRENT EDDA!!! :D fan vad jag saknar dom programmen:D du hitta ju fan alla dom där asbra :D ååh vad kul det var att se :D <3

2010-01-24 @ 10:48:37
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh barnprogrammen va mkt bättre förr:)

2010-01-24 @ 12:30:49
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: juliiiaaaaaaaa

erkänn att du kollar på dom fortfarande istället ? XD

2010-01-24 @ 13:34:01
Postat av: edda

sv: julia,



jag vet inte hur jag ska kunna kolla på programmen, då de flesta inte ens visas längre, och om de gör det s är det en "bättre" animation som förstör hela programmet.. så nej!

2010-01-24 @ 17:39:31
URL: http://thisisedda.blogg.se/
Postat av: Simon

2010-01-24 @ 19:09:48
Postat av: Simon Goot

Haaha,, säker på att du inte missat nåt ;) Johnny Bravo!!

2010-01-24 @ 19:10:42
Postat av: Krystian Wallaby

Jag håller med dig när det gäller alla gamla programmen, dom har jag sett men inte 2 av dom + jag såg Rockos Moderna Liv bara på engelska typ och jag såg aldrig på svenska...jag fattar inte typ varför tog dom bort svenskaversionen för programmet? Hela svenskaversionen är helt spårlöst, jag letar i evigheter typ och hittar aldrig men aja..vet du något om svenskaversionen av Rockos Moderna Liv? Har du sett den i Svenskaversionen? Ps: Du har så awesome blogg ju ^^

Svar: haha oj hej, är aldrig in här och kollar längre så har helt missat din kommentar. Hm jag har för mig att jag såg på det på svenska när jag var liten, men har ingen koll på vidare man kan få tag på det eller inte. Haha tack så mycket, dock har den ju inte uppdaterats på år och dar. Kolla in min nya blogg istället --> http://eddagoesamerica.blogg.se :)
thisisedda

2013-07-14 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0