brist på rubrik

sådär, nu är man hemma och har ätit och sådär då!
Dagen har varit.. intressant! ;) Martin och Simon har i princip mobbat mig hela tiden, och jag är försvarslös. Båda är över 180, och så kommer jag med mina 158. Haha typ lyft runt mig, hållt i mig och kittlat mig, nästan kastat ner mig i snödrivor, tryckt in mig i EMO-hörnet i G5 osv. Jo men dagen har varit underbar verkligen.. Sen på idrotten boxades jag och Gustav, där var jag också almost försvarslös.. haha tror jag ska växa på mig lite!
det där är längdskillnaden, då är jag de korta tjejerna, och simon och martin är den långa personen..
Ja, en ny kurs började idag, Teknik & företagande tror jag att den heter. Vi ska planera en leksak som kan med egenhjälp göra något (prata, röra sig vad som helst). Så det ska bli.. kul! ;)
Åkte till läkaren under Ibarb, fyllde i lite USA papper, gick fint! :) sen var det dags för idrott, det var lite frivilligt vad man ville göra, så jag kastade tennisbollar, spelade fotboll och blev sparkad/fälld av Sarwar, boxades.. haha ja! inget speciellt seriöst men idrott som idrott ;) Nej men nästa vecka MÅSTE vi ha gjort danser, för annars skiter det sig rejält, och det vill jag inte!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Simon

2010-01-19 @ 23:04:38
Postat av: Simon

haha :D så re ska va!

2010-01-19 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0