äppelbitar

haha ja, som ni ser jäkligt stressad var jag :p lyckades ju till och med ladda upp inlägget två gånger ;)
sitter här med älskling, eller ja jag sitter i ena änden och han ligger och kollar på tv i andra. Ska snart lägga mig bredvid och mysa lite till :) Vi har kollat på Blair Witch Project idag, ska ju va en "filmad" skräckis, alltså att det är några ungdomar som är ute på ett ställe i USA där det spökar eller något. Så ska dom filma och göra en dokumentär om den, TYP! haha notera att jag inte förstod och att vi slutade kolla efter ett tag, orkade inte. Vi tänkte även titta på Paranormal Activity haha eller hur det stavas, men det våga jag inte. Sen såg vi UP också, men jag vart så galet hungrig att det slutade vi också kolla på mitt i. Så nu har jag skärt upp tre äpplen (ASGODA!) och lagt dom i en skål och ätit. Heheeee, älskling tyckte att det var jätte drygt att stå och kolla på mig när jag sågade och tryckte (haha eller pressade eller vad man ska säga) bitarna, när man skulle skära dom.. men det var ju det jag gjorde? ;o
nej nu ska jag lägga mig innan han blir helt galen på mig (a)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0