allmänt tråkigt babbel

Hej alla, eller godnatt kanske?
ska snart sova lite :) Har lagt mig alldeles för sent nu varje kväll.. Dagen har väl inte varit så speciell, var på kupolen och åt med Issa och Madde efterskolan sen var det ett möte med Cheerleadingen! :) Tänker inte gå in på detaljer då det är ganska privat. Ja, nu sitter jag i alla fall här som vanligt. Imorgon är det TBC-test som gäller och sen cornelia :) Det ska bli roligt, det med Cornelia alltså :) heh
Har inte så mycket att yttra om, men ja på söndag är det ett år med min älskade! Får se när vi firar det och så! Men det ska bli jätte mysigt :)
nej nu ska jag sluta babbla och lägga mig ;)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag mår kanon bra. händer hos dig då?

2010-01-14 @ 22:03:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0