<3

Hejsan alla glada! :)
Ingen uppdatering pga att jag kom hem för ca en halvtimme sen och skolan har ju blockat blogg.se totalt nu. USCH! Jaja, efter skolan så åkte jag till Tara och var där lite! :) Så kom Kalle och Madde dit också, det blev middag. De åker ju till Thailand med Joanna och Mattias på torsdag och tänker stanna där i tre veckor. Kul för dom säger jag bara! haha nej men jag kommer sakna dom jätte mycket!
Så ja, ikväll ska jag lägga mig i tid (vet hur trött jag var imorse) men några Paradise Hotel avsnitt blir det allt! Underbart! Så på Onsdag ska jag och Johanna gymma, och det kanske blir en fika på det? ;) Lovetoher! <3
jag och min älsklings babe! :*
Nej nu ska jag kolla klart Bloglovin' och sen blir det TV6-Play !! :D
Förövrigt så kommer det komma en snyggare design snart till min andra blogg så ja! ;) Lite seriösare ska det väl bli! haha
pusssss♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Allt är bra med mig, vad gör du då?

2010-01-11 @ 21:52:38
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0