18års firande och voddler

Imorse när vi vaknade så fick vi lite bråttom (eller ja det var väl vid 12 ungefär), låg och drog oss till 1, kvart i två gick bussen till Falun. Det tar ungefär 10 min att gå ner till bussen.. haha och jag blir ju så glad när jag är stressad, hehhhh.. Ja i alla fall vi skulle till falun för att fira Emils syster Matilda som fyller 18 idag! :) Först vart det mat och sedan lite fika, alltsammans hos Emils storasyster Sara. Trevligt trevligt, och bebisen Alexander växer och växer, hehe myycket större än sist jag såg honom! :)
När jag gick in på min mail nyss så såg jag att jag hade fått en invite till Voddler!!! :) Så nu ska det kollas film, Emil var hos sin kompis Beppo som också fått det. Det roliga var att Emil inte fått det, haha! (a) lite skadeglad! :D
Ikväll blir det tidigt, för imorgon blir det Romme med Anna, Mia, Gina, Linnea och kanske saga och Johanna (johanna skulle med om det inte vart för kallt) :) Mys med årets första skidtur!! :D (för er som inte vet så är Romme Alpin en skidbacke, eller ja skidbackar) Sen kl 16 blir det JOBB, och sen middag hos Tara :) Trevligt
men nu ska jag fixa voddler så att jag kan använda det ! :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0