100116

Sådär, nu är jag hemma igen :) trodde jag skulle jobba till 4 men det var tydligen bara till 3. Jaja, det var en ganska lugn dag i alla fall.
Nu sitter jag och slappar i min tjockiströja, jätte mysigt. Ska nog fetta mig i godis snart också! :D haha enligt facebooks "så blir ditt 2010" så skulle jag gå upp 30 kg och inte orka jobba mer. Tror nog det kommer hända, först å främst så fettar jag på donken varje gång jag jobbar (och ibland efter skolan.) USCH måste sluta, har iaf slutat dricka läsk och pommesfrites där. Och sen åker jag till USA! VILKA RÖSTAR FÖR ATT JAG KOMMER UPPNÅ DET ÖDET? *typ alla räcker upp sina händer* ;)
That's me december 2010? :D
Jaja, nu ska jag fortsätta sjunga och äta godis! ;) haha
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0