100106

Hemma igen, heh
igår efter jobbet åkte jag till Johanna, eller vi stannade först i stan för en fika, Latte&ChaiLatte! Sen hyrde vi tre filmer, American Pie 6 (tror jag), Sisters och Boot Camp. Fast vi såg bara Boot Camp, heh för när vi startade Sisters så orkade vi inte och spelade lite mobilspel och pratade! Sen somnade vi, så vaknade vi runt halv 12. Då hämtade vi fil och kalaspuffar, (as always) och kollade på The Grudge, samtidigt som Johanna smsade med Emil :p
Kl 3 åkte min buss mot Falun, så fick jag gå från Lasarettet till McDonald's, KALLT! Haha, men i alla fall så fick jag börja 16.00 istället för 16.30, i och för sig fick jag ju sluta 20.15 istället för 21.00. Så ja!
Sitter och skypar med Emil och ska nog snart lägga mig, för imorgon börjar skolan! :o
Men vi hörs nog imorgon kväll!'
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0