Yey

Blogg.se verkar fungera bättre i Firefox än vad det gör i mitt lilla crome.. Sååå lets update more! :)

EDDAGOESAMERICA har fått en NYY bloggdesign, Check it out HERE! :) Jag är nöjd, får se när jag inte orkar den här mer och gör en lite vårigare! ;) Fast.. först måste det ju bli vår... och jag måste skaffa bilder på mig själv

Nej men nu har jag tränat och pratat lite med min älskade i telefon! :) Han är sjuker, inte bra.. De åker till Norge nästa vecka med lumpen så vi får se om han åker med eller om han måste åka hem (eller vad man nu får göra istället).. Jaja, hoppas han blir bra i alla fall :)


Nu tänker jag äta något, INNAN jag dör av hunger!
pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0