the express

Hemma.

Jadu, dagen har ju varit som den varit.. Dock orkar jag inte bry mig eller lägga ner tid på skiten, så ja! Nu får du precis som du vill och alla är glada och nöjda.

Efter skolan gick jag en sväng på kupolen med Madde, sjukt roligt! Ibland är det skönt att bara komma ifrån allt och sitta och snacka lite med henne :) Efter det hade jag sång och det gick faktiskt bra! Pappa kom och lämnade lite pengar åt mig och jag gick till Humlan för att vänta på Johanna! När hon kom gick vi till Peace&Love cafét och chilla, dock var våra platser upptagna så vi fick leva med en annan.. hah en chailatte och en vanlig, för att sedan bestämma oss för att dela på en Grekisk sallad. Sagt och gjort, och gott var det! :) Dock kostade den 70 spänn..

Jaja, haha när vi suttit där två timmar och snackat om allt och inget så begav vi oss mot humlans filmkväll! Trevligt, blev filmen "The Express" faktiskt asbra, en amerikansk fotbolls-film baserad på en verklig händelse! SÅÅ typiskt petter-val.. Haha tror jag har sett tre eller fyra filmer som är baserade på verkliga händelser och är från rtp 1940-1970 talet i USA som handlar om rasskillnader inom sport och sånt.. :) Men bra är dom allihopa.



Nej nu ska jag nog sova, jobb 11.30-15.00 imorgon! ;)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0