stretch

sådär ja, lite stretching senare och några snäpp vigare så sitter jag här igen.. Tog mor och fars nya HD-box som de inte kan använda just nu (måste upp på taket å fixa nån sladd eller va de va, och det är lite mycket snö för att dom ska orka eller kunna). Den passar på min tv så I LOVE IT! Dock skulle den uppdatera nånting i två timmar, hur kul är det då? Så jag får väl kolla på film här på my computer då, kanske lägga över dom jag fått från min skoldator till denhär!? :)


jag med stretch och splitt för ett år sedan ungefär! brunhårig/rödhårig var jag, jag tror min stretch ser lite bättre ut nu förtiden också! *går fram till garderobsspegeln och provar*  yes it does !


haha det var assvårt att fånga på bild då min cam räknar ner från tre till noll och på den tiden ska jag springa bakåt, kicka upp benet och stå snyggt.. haha like you see jag lyckades inte.. Ska försöka få tag på en bild nångång, fast då får någon annan fotografera! ;) Och jag bjuder på mig själv här.. haha not hot at all! Vänster benet ser ju ut som det gör. Mitt ansiktsuttryck säger typ "eeeh.. nu faller jag.."  Jaja, njut ;)

IMORGON FYLLER BÄSTA MADDE OCH SIMON.G 17 ÅR!! :D grattis på er! Ni betyder sjukt mycket båda två! Hade jag haft bilder på er hade jag lagt upp dom (a) hehe Imorgon kommer ett grattisinlägg åt dom, so keep updated!

Nej nu blir det att hämta skoldatorn och fixa ett minneskort eller liknande!
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Simon Goot

:D Tack edda ;) du är inte som vem som helst du heller :)

2010-02-21 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0