springa

Vet ni vad jag just gjorde?
Nej det är klart ni inte vet, jag har ju inte precis en dold kamera med mig överallt ;)

Nej men jag var ute och sprang, det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara med all snö och kyla och för att inte tala om min kondition. Sprang inte så speciellt långt, 1,6 km men det räckte tyckte jag, och det är en jättebra sträcka. Det är från mig ner till korsningen vid kyrkan/skolan så det passar bra att vända där! :) Ska absolut ut fler gånger, och allt eftersom så kommer det bli längre och längre. I will keep you updated! ;) Hur intressant det nu är.. haha

så ser det ut ungefär! faktiskt

Nej nu ska jag äta apelsin och få mor&far att kolla på ett till Heroes avsnitt med mig! :) haha
pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0