semlas

Löshår beställt, check!

Det vart från Tajmahal, men det vart en träns istället. Det kostade 5 kr mindre och det var mer hår, och längre! So why not? ;)

Det skulle ta 3-5 arbetsdagar, så jag får det nog i veckan lagom innan jag åker till Liv! :) Dock måste jag ju sy på clipsen själv och även klippa det i rätt längd. Fast det är ju egentligen bara att klippa samma längd som det gamla. På deras sida stod det att man skulle sy trensen dubbel, alltså klippa två lika långa delar och sen sy ihop dom.. Det gjorde inte jag sist, men borde jag kanske göra det nu? HELP!

Idag har jag jobbat, galet mycket folk då det är stugbytardagar! Haha så man åkte därifrån med huvudvärk, och direkt till dansen. Det går bra och vår dans är.. haha lite skum men rolig ;) Haha, köpte hem semlor (lite sent) också. Jag gillar verkligen inte köpta semlor, och nu mår jag jätte illa, även fast jag tog bort häften av grädden.. Hembakade ska det vara!



Nej nu ska jag gå! ;)
pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0