pulka

Hejhej!

nu var det några dagar sen, tyvärr!

Idag har vi haft friluftsdag! Crazy, åkte pulka med Madde, Simon, Martin och Issa! haha det var jätte mycket snö och jag druknade nästan! Nej så illa var det väl inte men.. Mycket snö var det i både hår, ansikte och på kläderna. Men det var så galet roligt, haha hade det inte varit så jobbigt att gå upp förbacken så hade jag nog fortfarande åkt.. Eller nej! Det var alldeles för kallt för det. Men pulka är så underskattat, man borde få åka pulka jämt tycker jag!

Efter pulkaåkningen så åkte jag till Tara och umgicks, vi gick till Kiosken och köpte tuggummi och jag såg ut som en bondetjej! haha på kvällen vart det grekiskmat, asgott, gillas!

Nu sitter jag och Ichattar med Gustav, bara för att vi kan! Han har ju precis köpt en Macbook, så ja vi är lite coola nu tillsammans. ;)

Nej nu blir det bastu snart ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Simon

schkrytarrrN ;) :D

2010-02-23 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0