ny mascara

Hejsan alla mina små bloggläsare! ;)

Har precis kommit hem, strax blir det bastun! :D Så vad har jag gjort idag? Jo, efter skolan gick jag och Madde till kupolen.. haha sen kom Issa och Martin (efter att dom gjort sitt prov) :) madde vart tvungen att åka hem och issa med efter ett tag, så det vart bara jag och martin tillslut. Vi satt ett tag och sen när han vart hungrig så gick vi mot donken (igen). Så träffar vi Elsa, Jonas, Mattias och Niklas :) Haha trevligt! Köpte btw en mascara! :D


Känner inte för att skriva värsta uppsatsen om min dag, så lev med det jag skrivit! :D

nu blir det bastun! ;)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Giina

måste fråga :P har alla finnar bastu?:D

2010-02-02 @ 23:11:10
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0