myday

Do you wanna bang heads with me
Do you wanna feel everything?



Nu är jag hemma från skolan och träningen. På engelskan kollade vi klart på Bend it like Beckham, och intressantare än så blev inte dagen idag heller. Händer ganska lite, förutom att min svenskabok ska vara utläst till imorgon, har 20 sidor kvar och en bokanalys (tror jag det hette) ska vara skriven. Vi ska nämligen diskutera i grupper om våra böcker.. Så det ska väl göras ikväll i guess. I alla fall boken, analysen gör jag på ibarb imorgon innan lunch!

Efter skolan stack jag och Simon till falun, han köpte byxor på Carlings, och sen drog vi till Donken och åt. Det är okej, jag åt faktiskt en caesar sallad! Dock tappade jag ena halvan av brödet, så Shirin var snäll och gav mig ett nytt, sen en glass på det! :) Gött! :) Och imorgon blir det att bowla med de alla!!

Sen blev det tillbaka till stan, simon åkte till borlänge för att ta tåget (som han missade..) och jag kollade massa fina kläder på JC (som förövrigt har snyggare kläder i falun än i borlänge..) och sedan gick jag till träningen! Amanda våran räddare i nöden var där. Hon var dock inte med och tränade då hon är sjuk, men hon lyckades ändå lära sig några åttor i början och halva slutdansen!! :D Duktigt, hon är helt galet duktig på att lära sig! På lördag har vi 4,5 timmar träning i Hedemora, jag lovar att hon kommer kunna programmet bättre än någon av oss efter det.. haha :)

Nej nu måste jag sluta, om det ska bli något läsa ikväll!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Kunde stannat kvar med dig ju och ta senare tåget! istället för att missa tåget och vänta 2 timmar på stationen xD

2010-02-12 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0