löshår

Hejsan!

har inte haft tid att uppdatera.. Kom hem efter skolan och tänkte ta något att äta. DÅ ringer Donken och säger att jag börjat jobba redan (började fem, då var klockan fem över). Jag sprang till mitt rum, bytte om på några sekunder och 20 min senare stod jag på jobbet och tog emot beställningar. Haha stressigaste ever!

Mor min hämtade även ut mitt löshår som kommit, dock var det lite fel färg så nu efter att ha pysslat med nål och tråd hela kvällen så silvershampoade jag det! Så förhoppningsvis passar det imorgon! Dock kanske dom vart lite korta vissa längder? Men det får jag fixa, haha. Kan ta en liten bild med camen på håret, som nu ligger och torkar. 55 cm är det, blev lite långt så det blir att klippa lite imorgon på morgonen! :) Det är nästan ner till min midja!

så ser det ut just nu, ni får se en före/efter bild imorgon ;D

Imorgon är det förövrigt en I-dag, vilket betyder att om man har uppgifter som inte lämnas in eller ig på något prov så får man jobba med det hela dagen och kompletera det. Göra omprov osv. Har man inget sådant så kan man söka ledigt. Jag har inget prov, men en hel del uppgifter att göra, så detta ska jag ägna torsdag fredag till.. Men jag tycker faktiskt att I-dagar är skönt, inget krav på vad man ska jobba med och när. Utan känner du för att göra något så kan du göra det!

Tänkte inte bli långvarig här, skulle bara berätta hur det låg till med allt. Så nu blir det sleep ;)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0