jarruuu

Hejsanhopsan! :)

I'm home, hoppat på kryckor hela dagen då jag dog såfort foten nuddade marken imorse. Så ja, och svälld var den också, ni ska få se en bild som jag tog nyss på den! I-dag idag också då, halvklar med några uppgifter men ja.. Det löser sig! Fick någon mystiskt smärtstillande piller och två panodil av joel, det hjälpte och i slutet av dagen kunde jag gå utan kryckor.. :) Fett skönt då jag började få blåmärken i handflatorna (eller så kändes det i alla fall). Kupolen med madde en snabbis. Hon köpte lite tröjor, jag pratade lite med min bror om vad han önska sig. Han fyller år på söndag, haha han önskade sig surt godis. Sagt och gjort, jag gick till Ica och köpte allt surt godis jag kunde hitta, men något mer ska han få! Sedan vart det en svartglittrig eyeliner från H&M.


Sedan vart det sång, hade en från Boomtown då min riktiga sånglärare var borta. Det gick fint, dock värmde hon upp på ett helt annat sätt som gjorde det svårt för mig att sjunga.. men annars så ;)

Åkte till faluns donken, åt lite mat och sedan pratade jag med Therese, imorgon blir det att sitta i ettan hela dagen eftersom jag inte kan springa runt.. Och simon och martin, det var mina föräldrar som föreslog att vi skulle äta! Så det gills inte ;)

ja ni ser ju min högerfot.. haha den är skrynklig för att jag har haft bandage på hela dagen ;) Men ja, skillnad va?

Nej nu orkar jag inte ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Martin

Öpp öpp öpp! Habblahabbla, inte skylla ifrån sig Edda! ;O

2010-02-26 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0