hello kitty och bowling

Sådär, då har man bowlat för första gången på kanske 6 år? haha man kan inte kalla mig duktig.. :) Efter skolan åkte jag och tog spruta, andra twinrix sprutan! Jag fick ett hello kitty plåster, eller jag fick välja och är det rosa så kör man! Sedan direkt till sång och därifrån till Personalmöte och bowling !

mitt plåster :')

Jag åt lunch kl 11, sedan vid sju fick vi en liten macka.. haha jag var lite hungrig! Vi pratade lite om Faluns mål 2010 och vad vi tycker borde förbättras osv. Sedan var det lite lekar i smågrupper! :) Var med, Hanna, Anna och Mattias tror jag dom heter! ;) Tjejen med koll you know!

Jaja, kl 8 gick vi ner och bowlade i en timme, jag spelade mot Shirin, Malin och Johannes. Jag förlorade förövrigt, och hade minst poäng av ALLA som var där och spelade av oss från mcdonalds.. haha pinsamt! Äh, de bjöd jag på.

Nu sitter jag här i alla fall, ska nog stretcha lite strax och sen blir det att packa och sova! Bussen går 10.03 mot hedemora imorgon, sen blir det träning!!!! :D Vi ska sätta programmet perfect imorgon, annars tänker inte jag åka hem!

pusss♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Hello kitty = Statusss!

2010-02-13 @ 00:37:20
Postat av: Martin

Nämen vilket tjusigt plåster Edda ;) :D

2010-02-13 @ 02:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0