hej

Glömde visa er!


Mitt inlägg jag skrev när det inte fungerade. Printade för att ni skulle få se hur glad jag var på allt just då ;)

det syntes inte så bra, men såhär står det iaf: det här suger ju, blogg.se dampar, eller det kanske är internet? för igår höll bilddagboken på såhär också, och har inte prova sen dess.. iaf såfort jag trycker på publicera eller enter så blir det ett felmeddelande.. får se om ni ens kommer att få se det här inlägget? Jag tänker printa iaf, så att ni får se det senare! haha vad jag är snäll mot er alla! Jag har förresten varit med Johanna till hennes stall idag, träffat hennes söthäst som är så sjuktfin! Hitta en finare och snällare och ja.. jag vet inte vad! Efter hennes ridlektion åkte vi hem till henne och åt semla!! :) Götttttt, och sen var det dags att åka hem för mig då.. tänker inte skriva något mer änsåhär nu.. vi hörs sen istället! ;) pussss!


och så fort jag tröck på enter så blev det såhär..

haha ja, interssant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0