good morning!

Galen kväll igår, men jävlar va kul jag hade! Och jävlar va folk jag kände ;)
Lite saker som hände,

  • Lizzie spydde på golvet..
  • Jag tappade mitt ena örhänge och när jag sedan hittade det så var "pinnen" på baksidan helt vriden..
  • Mina skor gick sönder, ena dragkedjegrejen (den man håller i när man drar i dragkedjan) gick av, "skinnet" eller vad man ska kalla det, det svarta lagret i alla fall har lossnat på vissa ställen.. Pappa fick förresten hjälpa mig att ta av mig skorna på grund av dragkedjan, han drog med en tång och den fungerade fortfarande inte..
  • Helt plötsligt stod David Forslund där, hur kom han dit?

Haha, det var kvällens händelser, haha annars hade vi superroligt :) Hjälpte Ida, Louise och Remy att städa sedan skjutsade vi Tången, Ida och Remy till stan :)

nu ska jag upp! för sen blir det jobb :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0