extensions

Jag funderar på att köpa nytt löshår, men då är frågan vart ifrån? Har två sidor jag funderar på, Rapunzelofsweden eller Tajmahal men jag kan inte bestämma mig.. Ska visa två bilder så får ni hjälpa mig.


från Rapunzelofsweden, 50 cm för 790 kr.


Från Tajmahal, 48 cm, färdigsydda clips som är i färdiga delar. 780 kr.

Då undrar jag, är det någon som handlat från någon av dessa sidor eller kanske provat båda? Och vad tyckte ni? För löshåret jag har just nu blir nästan lockigt (det blir jätte vågit) när det blir blött, blev slitet jätte lätt samt tovar sig..

Färgen jag har är #613, ljusblond :)

so please help me!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Ida Hjelm

tajmahal är bäst :-) <3

2010-02-22 @ 13:13:02
URL: http://idahjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0