............

jävla helvete.. Hela dagen har varit perfekt, tills nu..
Åh, orkar inte gå in på varför osv, men ja det blir ALLTID såhär. Men det är fan aldrig någon som tror mig, alla säger att det kommer bli bättre och så, men fan varenda jäävla gång så blir det såhär jag orkar inte. Jag vill inte, ni förstår ju inte även om jag förklarar. Vill bara bort, bort från allting som är jobbigt. Skolan, hemma ALLT!

Imorgon blir det party, har två klänningar att välja på, har nog bestämt mig men lägger upp alternativen ändå så får ni se och hjälpa mig!

so which one should I choose? :) Funderar på den gröna, men vet inte än!

Nej nu orkar jag inte ..
puss♥

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Den första var j usupersnygg:)



SV: tack så mycket. haha ok vad vill du ha på väggen;)

2010-02-05 @ 10:43:47
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: amela

fin klänning :) ska hälsa från nadja också! <33

2010-02-11 @ 22:43:21
URL: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0