congrats

Nu när det är en timme och tjugo minuter kvar av Madeleine Ehrlings och Simon Goots födelsedag så kommer deras inlägg ;) haha! Bra planerat där alltså!

Jo nu är det så att två av dom närmsta jag har på skolan och annars också såklart fyller 17 idag! Och dom här två betyder sjukt mycket för mig, det är folk jag kan berätta mycket för! Vill inte säga allt för det kan jag inte till någon! Det kan ingen! haha! Skit samma, vad skulle jag göra utan er? Sitta ensam i emohörnet och gråta kanske? haha nej men ni gör hela skoldagen rolig, och värd att komma till. det börjar låta som värsta kärleksbrevet ju..

Simon med sin äckliga förmåga att få MVG på precis allting (är det inte mvg så är det vg+) och hans jävla tur i livet. Han lyckas allt, och han har så lätt för att lära sig. Haha riktigt roligt för honom och jag är glad för hans skull men samtidigt så galet avundsjuk.. Haha inte roligt ;)

Och Madde med allt underbart hon gör och har gjort för mig! Du betyder mycket tjejen. Hur jag kan skratta åt ingenting med dig, typ när vi var hos dig senast. Våra små stunder inne på stora toaletten och för att inte glömma, BUBBLESPINNER och den bästa kommentaren ever "bad as in not so good", that's so you&me!

Nu är det så att jag skulle satt in en bild på dom två, men sen är det också så att jag inte har någon.. eller vänta det ska nog fixas ;) *evil smile*

sådär ja, nu blir det bilder på dom två!


Den här bilden är så madde, hennes väska hon ALDRIG går utan och läppglans som hon jämt använder!


den här bilden är väl inte såå simon precis, men han får skylla sig själv, eller ja han får skylla på elsa som la upp den först (a) hah men detta är då simon iaf :D


NEJ MEN GRATTIS IAF! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

TAaaack Edda! :D :) ;) Detsamma hörru! :) och bilden... älskar den verkli*host*genhost =)

2010-02-21 @ 23:04:48
Postat av: Ida H

Grattis till dom :-)



Svar: Jag kunde ha mitt löshår i nästan ett år, när jag köpte mitt äkta.Man kan ha det mycket längre om man sköter om det, men jag var lite dålig (a) hehe. Fast jag plattade inte mitt så ofta, det hände att jag lockade det. Och så tvättade jag det ngn gång i månaden, gör man det för ofta så blir det mer slitet.

:-) <3

2010-02-23 @ 10:38:03
URL: http://idahjelm.blogspot.com
Postat av: emina -konst & kreativitet-

sV:aww jag vet det fanns i västerås förut men inte längre... Vilket gjorde mig besviken:( vet du något annat ställe?

2010-02-23 @ 12:16:33
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0