Cheerleading träning

Sådär ja, 4,5 timmes träning och jag mår toppen! Det var så sjukt kul och det gick hur bra som helst. Det känns hur bra som helst, bara alla tränar hemma VARJE kväll och att jag och Cassie stretchar så kommer vi rocka DM! Måste bli vigare, annars kommer jag inte klara tricken.. Vilket skulle se fult ut, haha och vi måste fixa till gymnastiken för inte ens Maria (som har tränat gymnastik i 10000 år) trodde att hon skulle klara det. Då är vi 100 gånger sämre, så ja vi lyssnar på henne tycker jag!

Pappa undrade om jag ville ha något godis när vi ändå var i bilen, men ja det vart glass istället! GÖTT! haha för imorgon ska jag och Madde trycka i oss ett kilo godis -.- haha men det ska bli underbart, haha :D

Imorgon blir det först jobb, sen direkt till dansen och sedan till MADDE!! :) Vi ska kolla på skräckfilmer och mysa, det är ju alla hjärtans dag. Nej jag ser inte frivilligt på skräckfilmerna, de råkar bara gå på tv den dagen, sååå! haha

Nej nu blir det att duscha eller något annat trevligt!
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0