bildlös

Sådär, då är man hemma från träningen då!
Allting gick jätte bra, tills sista halvtimmen. Vi tänkte att vi skulle köra program sista 10 minuterna innan stretchingen (som är 20 min ungefär). Så ska jag göra en chase rondat, men ja så kliver jag jätte snett och stukar foten. Och usch vad det gör ont. Gillas inte, men Cassie sa att jag skulle gå så mycket som möjligt på foten så ja jag lider mig igenom detta!

Imorgon är det sång som gäller efter skolan, men inte med min vanliga sånglärare utan med en som heter Lena som är på boomtown annars! Ska bli intressant, och samtidigt lite läskigt då jag inte gillar att sjunga inför annat folk än min sånglärare! haha men det går nog bra.

På lördag är det jobb, (det vill säga om min fot blivit bättre, tänker inte springa runt och göra den sämre) och sedan Liv! :) Kommer nog uppdatera därifrån :)

Men nu tänker jag hitta något att äta och sen sova lite ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du jobb?:)

2010-02-26 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0