badday

Förlåt för ingen uppdatering, kan faktiskt skylla på att jag kom hem för en halvtimme sen.. Och då tänker ni, VAD HAR HON GJORT TILLS NU??!!! Jo det ska jag berätta!:)
Först hade jag världens sämsta skoldag då jag bara ville döda allt och alla, grät väl 4 gånger och ja.. Fan va det sög helt enkelt.. Ja efter skolan åt vi mat på donken, provade en Big Tasty, inte så god som folk påstår att den ska vara..

Sen vart det att skynda till Jobbet. Jobbade 17-22, ganska skönt då det var en "rush" första timmen sen vart det lugnt och knappt något folk alls! Sen 20-22 så var vi mellan 3-5 pers som jobbade, chill måste jag säga! :) Dock var glass och shake maskinen sönder så det vart inge glass eller milkshake på hela dagen, vilket sög! Fast Farre fixade en shake till mig i alla fall (a) Haha snällt av honom, måste jag säga..

Nu ska jag nog kolla på Paradise Hotel, eller sova. Vad tycker ni? Egentligen spelar ju inte era åsikter så stor roll då jag gör som jag vill ;) haha jaja.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0