Väljer kläder

Nu är jag hemma från djurås, det var jätte jobbigt att säga hejdå till madde. Vi har i alla fall sett på Eden lake (som var helt okej bra), Sorority Row (som sög, jätte seg och inte alls läskig, ett par få hoppa till scener men that's it.) och Pulse (som var jätte skum, men den var bra) och ett par avsnitt av Harper's island. Så det har blivit mycket Skräckfilmer nu det här dygnet men så kan det gå. Vi ville se Paranormal Activity, men jag hade tydligen inte den? Vilket jag var helt säker på att jag hade..

Nu har jag rivit ur hela garderoben, nästan.. Eller jag har rivit ut plaggen som jag vill ha med mig till USA, Kolla USABLOGGEN för bilder och mer info.. And for Ginas information, jag har inte packat ett enda par mjukisbyxor ;)

Kommentarer
Postat av: Giina

hahahaha! Du kommer ångra dig! :D

2010-08-10 @ 12:21:18
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0