Middag

Hejsan.

Nu har dom åkt hem.. :/ Vi hade jätte roligt och åt jätte god mat. Men imorgon så ses vi nog en snabbis innan vi åker, :) Jag måste fortsätta packa snart, har 16 kg KLÄDER, haha och då ska alla hygienartiklar och sånt ner också.. Mitt handbagage måste packas osv.. Kommer bli svårt det här, men det kanske löser sig. Får säkert lov att plocka ur lite kläder som jag inte får plats med men jag ska diskutera det här med mamma också. Haha jävla problem. Jag kan inte förstå att jag åker om två dagar.. Herregud.

Jag har inte så mycket att säga, det mesta skrivs på USA bloggen just nu.. Och det är där all uppdatering kommer att ligga när jag åker till USA, för jag kommer nog inte ha tid eller ork att uppdatera två bloggar där jag skriver i princip samma information. Så på måndag eller tisdag kommer jag lägga upp ett inlägg där jag länkar USA-bloggen en sista gång så att alla som kollar in här (För det är ju så många.. haha) kan kolla in där istället. Smart va? ;)

Nu ska jag börja packa, eller fortsätta packa kanske det heter? ;) Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0