Jävla människor..

Nu är jag hemma efter 5 hårda timmar på jobbet. Usch va mycket folk, och vad lite personal. Runt 6-7 så var vi endast 6 personer, och det var vi ända tills jag slutade då de endast blev 5.. Och det kom nytt folk HELATIDEN.. Inte en lugn stund.. Sura människor finns det också har jag lärt mig, eller omogna eller ovetande vet inte vad jag ska kalla denna person. Jaja, jag tycker synd om Elin med team som måste kämpa dom sista timmarna tills vi stänger vid 1 (tror jag?).

Imorgon ska jag träffa Simon en sista gång innan jag sticker. Har inte träffat honom någonting nästan sen Skolavslutningen. Jo lite på Peace&love, hände med dom under Crashdiet och efter det några ett tag, och även på tisdagen. Men mer än så har vi inte träffats.. Sen blir det att stå i Kiosken för Aspeboda BK, inte kul. Men jag får ju pengarna för det i alla fall (det som blir över efter att man betalat för varorna)..

Nu tänkte jag kolla på sista lost avsnittet på internet. Guud va jag kommer sakna den serien.. :'( buhuu.. haha men vi har ju lite heroes att kolla på också, men dom avsnitten var jätte långa (eller så sega att dom kändes långa.. vet inte).. Men dom var ju bra i alla fall. Får se vad jag hittar på, har ju mitt älskade DH nu!

Ja men nu ska jag återgå till LOST, och sedan DESPERATE HOUSEWIVES. Måste planera lite med Goooot också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0