Fotbollsmatch

Hejhopp.

Här sitter jag och har precis ätit mat. Har varit i Borlänge idag för att träffa Simon en sista gång innan usa.. Vi gick runt på kupolen, fikade, träffade Magnus (haha) och så träffade vi även Elsa och Hedwig på Donken.. :) Kändes bra att få träffa Elsa innan jag åker i alla fall. De ville ses på söndag, men jag kom på nu efteråt att vi bjudit hem familjen Rapp hit på middag! Så det blev inget av det. haha

Nu ska jag åka ner till Fotbollsplanen och stå i Kiosken med mor min.. haha Bengan spelar ju också! haha förstår inte hur vi lyckas, sist han spelade mot aspeboda så stod jag också i kiosken.. Bra där!

Imorgon är det jobb som gäller, Noi ringde idag och frågade om jag kunde jobba längre så jag ska jobba 11-16 istället för 11-14 som det egentligen va tänkt. Sen blir det Djurås och hälsa på Madde en sista gång. Kommer bli awesome, dock har vi massa filmer att se, nästan hela Harpers island, paranormal activity, pulse och massa fler.. Vi får helt enkelt dygna.. men med lite godis och annat så löser det sig nog.

Nu lär jag cykla, i spöregnet.. KUL! haha blir att ta på sig en tjocktröja så att jag inte fryser ihjäl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0