Djuråååås

Nu sitter jag här, i djurås, hemma hos madde, i hennes brors supersköna fåtölj (där jag och madde sov sist).. Haha och som vanligt har vi köpt 100000 kg (läs 1,5 kg) godis på hemmakväll och hyrt typ 4 filmer, + att vi har nästan en hel serie kvar att kolla på. haha får se hur det går. Jag shoppade grejer idag på Stadium som jag visar senare när jag är hemma och kan ta kort på allting.

Jag har även jobbat mitt sista arbetspass nu, på 10 månader. Det gick bra, och det känns tomt att lämna alla underbara människor.. Det jobbigaste är att säkert massa människor slutat när jag väl kommer tillbaka..

Nu tänkte vi kolla på Harpers Island! Så vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0