Det är vi som är powerpuffpinglorna!

jag, simon, martin!

haha martin la upp den här bilden nyligen på sin fb. Jag kom på att det var ju vårt lilla gäng, då jag är blond, simon är rödhårig och martin är svarthårig! haha det absolut roligaste är ju simon! hahaha så därför tänker jag gör en bildens-lista nu ;)

DagensDagens händelse:
Dagens planer:
Dagens mat:
Dagens kläder:
Dagens smink:
Dagens frisyr:
Dagens bästa:
Dagens sämsta:
Dagens roligaste:
Dagens vill ha:
Dagens låt: händelse:
Dagens planer:
Dagens mat:
Dagens kläder:
Dagens smink:
Dagens frisyr:
Dagens bästa:
Dagens sämsta:
Dagens roligaste:
Dagens vill ha:
Dagens låt:
Bildens kläder: haha mina kläder lätt, ser ni hur snyggt dom sitter eller?
Bildens frisyr: martins!
Bildens bästa: att det passa så bra in på oss tre (a)
Bildens sämsta: att jag ser så arg ut -.-
Bildens roligaste: SIMON! hahahahhaha kolla minen och hans lilla spinkiga kropp
Bildens låt: INTROT FFS!


Kommentarer
Postat av: Simon

xD klart jag är roligast ^^, men sådär spinkig är jag tack och lov inte! x) och inte på tala om skäggig och äcklig ;D

2010-08-11 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0