Dalviks kvarn

Hej å hå.. en trött edda har precis kommit hem. Har jobbat 10-19 idag, och usch vad det var stressigt på jobbet ett tag. Men jag fick ju en penna av någon snäll typ som skulle skriva på ett kvitto :')

Jag - ja så får du skriva på kvittot här då..
han - oj vilken fin penna, där har ju jag jobbat (det står dalviks kvarn på den)
jag - haha ja visst är den ;)
han - du kan få en till av mig om du vill!

haha och pennor är ALLTID bra att ha på jobbet, för antingen har du ingen, eller så har du en som någon kommer "låna" på obestämd tid.. haha det är alltid så.

- ey haru en penna som jag får låna?
- aa bara jag får tillbaka den..
- jadå det är väl klart.

sen nästa gång du frågar så har personen ingen aning om vart den tog vägen.. haha men nu så har jag två stycken! Den ni..

Ikväll ska jag nörda Desperate Housewives säsong 2. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0