Bäst i världen

Nu är jag hemma från jobbet igen, 11-16 idag. Så det var inte så jobbigt. haha dock har jag KLÄMT fingret.. haha hur lyckas jag är ju min fråga, det var i kylen vid DT'n haha.. Vi har skjutdörrar där och åt ena hållet går dom jätte lätt och snabbt.. så jag smällde igen dörren (eftersom jag hade bråttom) men så glömde jag ta bort fingret.. så det blödde lite.. haha duktig flicka! Sen har det bara gått utför, har bränt fingrarna på tidskort och där pommesfritesen ligger, skallats med en liten kille (vi råkade böja oss framåt samtidigt när han tappade sin leksak.. så där slog huvudena ihop, stackars grabb).. Finns det något pris för det här? Bäst på att göra illa sig? Klantigast på donken ever? ehm.. ?


Jaja, nu sitter jag här i alla fall och lyssnar på Mötley Crüe!! haha, och tycker synd om mig själv, nej då. Ska nog ringa cornelia strax, och sen väntar jag på ett samtal från Madde! Så see ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0