sunny

Hej!

Det fina vädret bara fortsätter och jag älskar det! Dagens outfit var, leggins, lackleggins, vitt linne, svart "kofta" och mina färgglada klackar! LOVE IT! Sen invigde jag min jeansjacka och min rosa halsduk (som jag förresten aldrig använt!).

Var till Kicks efter skolan och gnällde på borstrengöringen jag köpte där, fick använda mina 59 kr jag slösat på den på någon annan produkt istället. Köpte en foundation så nu har jag tio kronor kvar! ;) I tolv dagar ska jag klara mig. Förresten så hade hon den andra tanten sagt fel till mig, jag frågade vad jag skulle rengöra borsten med (schampo eller tvål) då svarade hon att jag skulle använda en produkt.. Så jag köpte den och inte fan gick det heller.. Nu när jag kom tillbaka så sa en annan som jobba där att det bara var för att ta bort bakterier.. Inte för att rengöra! TACK! -.-

den köpte jag för 119 kr! :) Får väl hoppas på det bästa. Någon som provat den?

Dagen gick bra och ja det finns väl inte så mycket att säga om det, tänkte återkomma om jag kom på något roligt att säga! ;)

untill then, :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0