myday

hejhej!

hemma efter en lång dag. Bussen var nästintill tom, 4 pers! haha, träffade Hanna på borlängebussen och satt med henne till skolan. Hade lite pratövningar i skolan idag på förmiddagen (hade temadag) angående internet och dataspel. På eftermiddagen hade en kille en två timmar lång föreläsning (med rast) om spelmissbruk och internetanvändning. Han var duktig och det var roligt att lyssna på. Dock blir jag så rastlös av att sitta i över en timme och bara lyssna.. Gillar det inte!

Lekte lite med Issa och Hanna på kupolen efteråt! Sen bar det av till BROR! Trevligt, hjälpte honom städa lite och vi åt billys, gjord i ugn, vart faktiskt gott! haha lyckades missa första bussen, så jag fick lov att vänta en timme, men det gjorde absolut ingenting! :) en mindre glad mamma dock.. hehe

Nu har jag i alla fall varit duktig och gjort engelskan och spanskan! :D känns grymt bra, nu ska jag bara ta reda på allting annat jag ligger efter i.. inte lika bra!

nej nu ska jag försöka avsluta allting, :)
godnatt
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0