Falun :)

hej bloggen! :D

skulle lagt in en outfit bild idag, men jag hann inte.. höh men jag ska bjuda på lite andra bilder ;) haha. Jag vet någon som kommer bli glad på mig! heheh (a)

Idag var det skola i alla fall, spanska, ibarb, lunch, matte, samhäll, träffa matilda liten snabbis, naturkunskap! :) trevligttrevligt! :) Andreas slog mig i ryggen så att jag typ tappa luften... men jag fick en Zoo-påse som förlåt, så det är lugnt ;) haha Efter skolan åkte jag in till Falun och lekte lite med Jakob, Johan och Cornelia! :D Vi satt och underhöll oss med en såndär rund grej, med små stolar där man kan bygga lego, någon som fattar? :) Haha gick i alla fall in på H&M också, kolla på den sjukt snygga jackan som jag hittade på Foki's blogg. :) Gemig!!!

Ja så åkte jag buss hem med Matilda och hennes kille :) Cornelia sällskapa till Sandhed där hon skulle av :)


det här andledningen till att jag har mindre tid att fixa mig på morgonen, man hittar ingenting! Fall någon undrar så har jag tömt garderoben för jag ska få nya, men vi har inte hunnit flytta ut dom gamla än.. :p


Johan gillar att leka med lego! haha, hans mästerverk.. :p


Ja, han var beredd ;)

nu ska jag försöka få tag på Matilda eftersom det inte blev något igår! :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0