tråkigtråkigt

sådärja! :)

sitter och lyssnar på spotify just nu! Borde väl gå och äta något, även fast jag inte är hungrig alls! jobbigt detdär.. Men om jag inte äter så kommer jag väl få skäll av mor min när hon kommer hem.. så lika bra att göra det! Fast det blir senare.


så ser det ut på min dator just nu :)

Frågan är om man ska äta frukost eller om man ska gå på lunchen på en gång? Sen ska jag försöka börja rensa garderoben också! Vi får ju nya när som helst. Känns bra! Och när man ändå städar ur garderoben så kan man ju rensa bort gammalt också! :) Jag är sämst på att slänga saker, jag är en slösa när det gäller pengar, men en spara när det gäller saker.. ni kan ju tänka er hur det blir då..

Funderar på att kolla om desperate housewives säsongerna? Det var ju så länge sen jag såg dom sist.. :) Sen hoppas jag på att få resterande säsonger också, har ju bara 1&2. :)

I helgen blir det bröllop, ska dit mest för att Tara ska vara tärna och jag ska fixa tärnornas frisyrer.. Måste påtal om det åka och prova frisyrer på henne igen idag eller imorgon.. :o  Och den dagen fyller även Hampus och Jakob år! Grattisgrattis på er! :) Sen ska vi kanske hitta på något på kvällen, mer om det när vi bestämt allt :) Men det blir säkert super! :) Annars inga större planer för veckan. Möjligtvis träffa Johanna som borde komma hem från turkiet snart!? Seriöst, jag saknar henne galet mycket!!!!!!!!!!!


BÄSTABÄSTABÄSTA!

Funderar på att lägga mig på spikmattan ett tag också, har galet ont i ryggen och nacken.. usch!

nej nu ska jag hitta på något att göra!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

thihi tack! Va bra..Tipsa gärna vidare :P kram

2009-09-09 @ 14:15:24
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0