SKOOOOR

JAG HAR KÖPT VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR IDAG!!!

haha hej alla :)

dagen idag var rolig! Fast det börja med att jag och Matilda missade bussen, men det kommer ju en 5 min senare ändå så.. hehe, ämnena kanske inte var de roligaste jag haft och jag hade fortfarande världens huvudvärk.. men jag hade roligt ändå, och Dennis va ju snäll och masserade mig så :) satt och jobbade ibarb på idrotten eftersom min huvudvärk är som den är.. haha satt med Max (ett tag), Dennis (lite då och då) och Andreas, haha jävla galna.. :p Tror Andreas kompis också va med ett tag.. haha

efter skolan gick jag och Issa till kupolen, letade efter skor på din sko men 36 finns verkligen inte kvar.. haha sen köpte hon en cheese innan vi hoppa på bussen till stan. Jag tog bussen in till Falun och köpte mina älsklingar, det var förresten sista 36 i den modellen (lyyyyckkkliiiig) hehe och dom är sköna också :D fast efter en dag så kanske det känns lite? men det sket väl jag i! :)



Imorgon kommer nya bilen! tihi ska bli skönt! :)  haha det kändes intressant för er .. jaja, :) fick en klänning av bror idag helt random. Inte min stil men jävligt snygg ändå :) det var liksom en långklänning, and i am so short så då ser jag ännu kortare ut.. haha :)


sån ska vi få, fast annan färg :p heh

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanon, lägger till dig nu

2009-09-28 @ 19:10:02
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Giina

ååhh vad kul :D du köpte dom där!! :D såå snygga!!

2009-09-28 @ 21:44:23
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0