sjuker

Godmorgon.

Ligger i min säng och är sjuk.. Har huvudvärk, ont i halsen och snorig. Och sen plus allting så kan jag inte vrida huvudet åt höger, förstår ni hur jobbigt det är eller? haha. Förhoppningsvis blir det bättre..

Jaja, nu kan jag ta det lite lugnt så att jag orkar och är frisk senare i slutet av veckan och början av nästa. :) Jag fyller ju år på tisdag! heh

Jag har inte så mycket att säga, vaknade väl för ungefär en halvtimme sen och har varit och ätit lite fil med flingor.. Tihi jag ÄLSKAR mina flingor!

Men jag återkommer väl senare ;)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: simone

Uhh, din stackare - jag ligger också hemma i sängen just nu, inget kul!

2009-09-30 @ 10:28:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0