rubrik

sådär.
dom senaste dagarna har inte varit dom lättaste, har gråtit hit och dit och ja..Trodde jag skulle få det löst idag, men som det ser ut nu så kommer jag antagligen inte få det.. sög ju! Jaja, jag ska försöka blogga i alla fall, även om humöret protesterar..

Idag har vi (jag,mamma,pappa,jakob&tara) varit till Sundborn och ätit middag på Karl Larsson gården. Lite firning av födelsedagarna som varit och kommer att vara. :) Trevligt var det, och GUD va fint det är ute..:) haha gammal jag kände mig nu :p Har inga större planer för kvällen, kanske sova hos någon? :) Ja det visar ju sig i alla fall. Tänkte ta tag i städningen och städa klart rummet lite, hehe det behövs. jaa, mer än så vet jag inte och har väl inte så mycket att berätta..

Nu ska jag försöka få tag på folk och lösa allt skit. :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0