Rock For Moc

vet ni vad? jag har helt glömt bort att berätta för er att jag skulle bort nu i helgen! Jag är i alla fall hemma nu, haha :)

jag var på en festival i Finnåker som heter Rock For Moc, det är en festival som stödjer Mocambique. Jag var dit förra året också! Galet roligt måste jag säga! i år var det band som, Miss Li, Rootvälta, Ill Tick P.O.E, Mimikry, mfl. :) Vi var 8-9 pers i ett 6mannatält. Haha, galet mys var det!

har inte så jätte mycket att berätta om helgen, vi gick mest runt och lyssna på band, dansa loss på discot, sov, satt i tältet och åt mat! :) Ungefär det vanliga man gör på festivaler! Men nu har jag däremot knappt någon röst kvar.. inte lika roligt! Fast så blir det oftast för mig, jag har jätte lätt för att bli hes osv.. =P

Idag är det dans som gäller, undra om matilda kommer va lika pigg som mig? ;) antagligen. Mamma och pappa har ställt in ett nytt skåp/hylla eller något på mitt rum! Så nu vart allting mycket bättre på mitt rum! :)

så nu vet ni varför jag varit så inaktiv också!:)
förresten, nu sitter jag på min skoldator och skriver ;) haha premiär för den då haha!

ja nej, nu ska jag äta upp och sen kanske duscha? :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sjukt kul! :D (y)

2009-09-06 @ 15:30:44
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com
Postat av: Giina

hahah :D galet kul var det ! :D haha jag sov i tre timmar det första jagt gjorde xD :D

2009-09-06 @ 18:44:11
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0