Kortast....

tjenare,

sitter i min säng, har precis ätit, känner mig jätte sjuk. Tror jag är påväg att bli det, mamma tror också det..

Dagen var bra, haha jag vart 169 i mina skor (a), fast alla var ändå längre än mig... SUCK haha känns ju bra att man anstränger sig men ändå inte klarar det.. haha :p att det ska va så svårt att vara lika lång som någon? Blir galen, men ja det är ju tur att jag kan ha klackar i alla fall. Vill ju inte vara ett höghus ;)

Jaja, jag ska strax fixa Issas blogg. Eller fixa designen osv :) DET KOMMER BLI ASSNYGGT, för hennes header är bäst :) haha.

Skolan har jag inte så mycket att berätta om, men ja efter skolan var jag på humlan ett tag och kollade när ALLA spelade Wii. Så kom mamma och pappa och hämta mig i nya bilen, som förövrigt är snygg! Cornelia lekte lite med mig och nu sitter jag här ensam ;)

Får se hur jag gör imorgon med skolan, har ett engelska prov efter lunch, åker nog dit och gör det. Sen åker jag hem och vilar igen.. Blir nog bäst så! :)

Men nu ska jag fixa issas blogg :)
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: I ssa kan pissa

haha, asså sry är trött sm fan.. :p

men nu har ja skickat om bilden och den är JPG fil nu i think! log in on first clas och kolla jao!

okej godnatt <3

i love you

2009-09-30 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0