Garderoberna

hej alla! :)

gårdagen var ganska seg.. haha ingenting vart som vi tänkt oss.. haha men handbolls killarna var ju roliga ;) "bor ni här eller?" (syfta på OkQ8 eftersom vi stått där varje gång dom gick förbi xD) Och killarna i lekparken var ju också roliga! Haha, men Jocke var sjukt seg ;) Han satt uppe i en lägenhet med sina kompisar (vi var där i kanske 10 min, haha alla kollade konstigt på oss och sa ingenting..) haha men precis som förra veckan så slutade det med att jag och Johanna låg i jockes säng och kollade på film! :p Vart en Wallander och en halv skräckis. Tihi :)

Jaja, imorse var jag i alla fall supersnäll och hängde på Johanna till Ulfshyttan när hon skulle spela match.. :) Det vart 1-1. Ja, nu sitter jag här hemma i alla fall, om 10 min ska jag åka på dans.

GARDEROBEN ÄR UPPE! och såklart ska jag visa bild ;)


före                                               efter

sjukt nöjd är jag! Blev jätte bra, sen att det är dålig mobilkvalité är ju en helt annan sak.. :)

nej nu ska jag byta om :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Giina

Riktigt snyggt blev det!! :D nu kan du ju se dig själv ännu bättre! ;)

2009-09-21 @ 15:16:42
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0