Filmkväll ;)

hej alla!

nu har jag kommit hem från Johanna! :)

kul kväll var det! Börja med en runda på Johannas moppe, först till Jim, skulle hämta hennes strumpor. En sväng förbi hennes syster, hehe (a) och sen till Emma för att hämta skor! :) Sen fick johanna för sig att vi skulle åka moppe upp för en backe, som var grymt brant, haha det slutade med att jag hoppade av i farten och puttade på. Sen kom jag knappt på igen.. hah gud va vi skrattade! Sen åkte vi vilse i Gylle, haha. När vi kom ut från gylle så åkte vi förbi swedbank där Aron och Jocke stod :) Vi bestämde att vi skulle åka hem och fixa oss och ringa dom sen, så skulle vi ses vid Ica trumpeten. :) Sagt och gjort, hem och fixa sig snaaabbt! Sen Ica.
Vår plan sket sig, för Emma ville inte, utan hon skulle ut på krogen istället.. Så vi åkte till Jocke och satt på hans rum, kollade på nån konstig skräckfilm osv.. haha, galet roligt måste jag säga! Hem och äta KALASPUFFAR. Jag älskar seriöst kalaspuffar! :D


Stor kopp med yoghurt och kalaspuffar, it's the shit!

Idag har vi typ suttit hela morgonen framför datorn och tvn och bara tagit det lugnt! :) snart ska jag på dans, så jag återkommer väl efter det. Eller det beror på, för jag kanske skulle på bio också! :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0